Indicator Online
Onze oplossingen

Een aanbod ontvangen?

Waar vind ik deze code?

Vacature: Service Desk / Local Support and Workstation Specialist | Louvain-la-Neuve  Terug

Over ELS Belgium

ELS Belgium is ontstaan uit de fusie van twee bedrijven actief in de uitgeefsector, die behoren tot de Franse groep Éditions Lefebvre-Sarrut (www.lefebvre-sarrut-eu/en).
Enerzijds Group Larcier (https://www.larciergroup.com – deel van ELS sinds 2016), dé uitgeverij van content voor de juridische wereld (advocaten, magistraten, notarissen, bedrijfsjuristen). Group Larcier overkoepelt zes vooraanstaande juridische merken, waarvan het oudste dateert van 1839.
Anderzijds Indicator nv (deel van ELS sinds 2011), een uitgeverij gespecialiseerd in fiscaal, sociaalrechtelijk, financieel en juridisch advies voor zelfstandigen, kmo’s en en bedrijfsleiders.
ELS Belgium heeft vestigingen in Louvain-la-Neuve, Leuven, Antwerpen en Gent.

Uw rol

Als support specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor technische vragen van gebruikers en collega-IT’ers. Door een combinatie van logisch en technisch inzicht ben je in staat om de juiste prioriteit te geven aan de binnenkomende technische vragen, je lost ze op of je wijst ze toe aan de juiste afdelingen. Je ondersteunt je collega’s en lost complexe storingen op, je zorgt ervoor dat het helpdeskteam zijn service level agreements (SLA) behaalt.

Je bent medeverantwoordelijk voor het ondersteunen van ca. 350 gebruikers, de bijbehorende software, hardware en randapparatuur. Dagelijks ben je actief met de diverse systemen en applicaties. Je fungeert als aanspreekpunt voor het gebruik van besturingssystemen, cloud-toepassingen, softwareapplicaties, mobiele apparaten, telefonie en je lost storingen op.

Je volgt de IT-innovaties en technische oplossingen voor desktop en mobiele apparaten op. Ook draag je zorg voor up-to-date en heldere instructies voor gebruikers. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de Office 365-omgeving en bijbehorende diensten.

Tot uw concreet takenpakket behoren o.a.:

  • Ondersteunen van collega’s m.b.t. helpdeskwerkzaamheden
  • Waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening van de servicedesk
  • Accurate inventarisatie van technische vragen en storingsmeldingen en bepalen van de juiste prioriteit ervan
  • Behalen van SLA en rapporteren over KPI’s
  • Signaleren van patronen en fungeren als problem manager binnen de IT-helpdesk
  • Optimale voorziening van hardware/software/services aan de gebruikers op Intranet en andere kanalen
  • Up-to-date houden van de procedures in de ITSM Knowledge Base (SNOW)
  • Kennisoverdracht door middel van documentatie, workshops en presentaties
  • Kwalitatieve (accurate, volledige en juiste) registratie van alle incidenten en aanvragen zodat de achterliggende afdelingen zo efficiënt mogelijk de opvolging kunnen doen
  • Kwalitatieve en volledige afhandeling van incidenten en wijzigingen, inclusief testen en checks bij de gebruiker

Uw profiel

  • Afgeronde IT-opleiding
  • Goede analytische vaardigheden
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, verbaal en non-verbaal
  • Vloeiend in zowel Engels, Frans als Nederlands. De functie heeft aanzienlijk internationaal aspect
  • Aanpassingsvermogen om te werken in een veranderende omgeving
  • Procesmatig kunnen denken en werken
  • Hands-on mentaliteit, ook voor het halen van deadlines
  • Resultaatgericht en goed prioriteiten kunnen stellen
  • Flexibele instelling en werkhouding, zelfvertrouwen en gemotiveerde uitstraling
  • Initiatiefrijk, enthousiast, verder willen groeien, prioriteiten kunnen stellen en willen werken op verschillende IT en productgerelateerde projecten
  • Vertrouwd met de nieuwe technische ontwikkelingen en mogelijkheden rond IT op de werkplek en mobiele apparaten en software, besturingssystemen en cloud-diensten
  • Goede kennis van/en ervaring met Windows 7 en 10, Office 365,  OneDrive en Sharepoint, Active Directory en bij voorkeur een registratiesysteem zoals ServiceNow
  • Gedegen kennis van Microsoft SCCM
  • Kennis van ITIL-procedures

Maatstaven van beoordeling

  • Een correcte en ononderbroken werking van de werkposten en mobiele apparaten
  • De tevredenheidsgraad van de eindgebruikers
  • Het zo snel en goed mogelijk oplossen van de door de eindgebruikers gesignaleerde problemen en storingen (SLA & KPI’s)

Wij bieden

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een competitief salarispakket en extralegale voordelen
  • Een job in een boeiende omgeving in volle ontwikkeling
  • Een aangename en collegiale werksfeer

Interesse

Stuur uw motivatiebrief met cv naar jobs@larciergroup.com , ter attentie van Brigitte Van Cauwenbergh, HR Director ELS Belgium.

Uw kandidatuur zal met discretie behandeld worden.