Indicator Online
 
Onze oplossingen

Indicator

Online klantenservice

 

Vragen over een lopend abonnement  |   Vragen bij een bestelling

Vragen over een lopend abonnement

Wijziging in gegevens doorgeven…

Geef aan de hand van het invulformulier uw adreswijziging door. Het eerstvolgende nummer van uw adviesbrief sturen we naar het nieuwe adres.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Verhuis naar het buitenland…

Ook in het buitenland kunt u onze adviesbrieven ontvangen. Hiervoor rekenen we wel per abonnementsperiode extra port aan. Deze kost is afhankelijk van het land waarnaar de adviesbrief wordt gestuurd. Neem contact op met onze dienst Klantenservice voor meer informatie.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Geen adviesbrief ontvangen…

Zomer-/kerstperiode?
Tijdens de zomervakantie en de kerstperiode publiceren we gedurende enkele weken geen adviesbrieven. Op de voorpagina van uw laatste adviesbrief vóór deze vakantieperiodes vermelden we wanneer we de volgende adviesbrief versturen.

Problemen met de postbedeling?
Ontvangt u onze adviesbrieven heel onregelmatig? Contacteer ons en wij zoeken uit hoe dit komt en doen ons uiterste best om het probleem op te lossen.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Betaling vergeten?
Wij hebben uw abonnement misschien stopgezet omdat wij uw betaling niet ontvingen. Als dit het geval is, betaal dan snel. De ontbrekende nummers sturen wij u onmiddellijk op.

Ontbrekende nummers aanvragen…

Ontbrekende nummers die verschenen zijn tijdens uw betaalde abonnementsperiode, sturen wij u gratis op. Richt uw vraag aan onze dienst Klantenservice. Vergeet uw abonneenummer, adresgegevens, de titel, de jaargang en het nummer van de ontbrekende adviesbrief niet te vermelden.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Het abonneenummer…

Het is nuttig dit nummer in alle communicatie met Indicator te vermelden. Zo kunnen wij sneller op uw vraag antwoorden. Uw abonneenummer kreeg u bij aanvang van uw abonnement per brief toegestuurd. U vindt het ook op elke omslag van uw adviesbrief net boven de adresgegevens (nummer met drie tot zes cijfers).

Extra opbergmap bestellen…

Bestel aan de hand van het invulformulier een extra opbergmap om uw adviesbrieven te klasseren. Bij de verlenging van uw abonnement, krijgt u via post ook automatisch een nieuwe opbergmap.

Abonnement verlengen…

Wij sturen u automatisch een factuur voor een nieuwe abonnementsperiode. Betaal deze tijdig en uw abonnement loopt zonder onderbreking door. Bij verlenging van uw abonnement krijgt u via post ook een nieuwe opbergmap.

Abonneekorting…

Heeft u al een actief abonnement dan krijgt u een éénmalige korting op elk bijkomend abonnement op dezelfde of een andere adviesbrief, tenzij anders vermeld. Deze korting is niet cumuleerbaar met andere kortingen.

Kopie factuur aanvragen…

Vraag aan de hand van het invulformulier een kopie van een factuur aan.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Abonnementskosten/bestellingen fiscaal aftrekbaar…

Uw abonnement/bestelling is fiscaal aftrekbaar. U moet dan wel bewijzen dat het om beroepsonkosten gaat, m.a.w. info die u toelaat beroepsinkomsten te behouden of te verwerven. Binnen dezelfde context kunt u ook de btw recupereren indien het om een beroepsmatige uitgave gaat.

Abonnement opzeggen…

Als u uw abonnement niet wenst te verlengen, kunt u het telefonisch, per e-mail, brief of fax stopzetten. Wij weten graag waarom u uw abonnement opzegt om onze publicaties nog beter aan te passen aan de verwachtingen van onze lezers.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Andere vragen…

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantendienst. Zij helpen u onmiddellijk verder.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

 

Vragen over een lopend abonnement  |   Vragen bij een bestelling

Vragen bij een bestelling

Prijzen, kortingen, voorwaarden, extra’s…

Alle nuttige gegevens van elke publicatie vindt u op deze website. In uw winkelwagen worden de belangrijkste gegevens nog eens herhaald. De opgegeven prijzen zijn exclusief btw. Leveringen in België zijn steeds gratis.

Verzending naar het buitenland…

Ook in het buitenland kunt u onze adviesbrieven en andere publicaties ontvangen. Hiervoor rekenen we wel per abonnementsperiode/verzending extra port aan. Deze kost is afhankelijk van het land waarnaar de adviesbrief wordt gestuurd. Neem contact op met onze dienst Klantenservice voor meer informatie.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Aanvang van een abonnement…

Wij verwerken onmiddellijk elke abonnementsaanvraag. Uw abonnement gaat in vanaf het eerstvolgende nummer dat verschijnt na uw abonnementsaanvraag. Een online abonnement start meestal onmiddellijk bij inschrijven, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. De factuur en de opbergmap sturen we u apart op via post.

Leveringstermijn van een bestelling…

Wij verwerken onmiddellijk uw bestelling. De bestelde uitgave sturen we u onmiddellijk op via post. Bij een eventueel probleem verwittigen wij u direct. De factuur sturen we u gelijktijdig op.

Betaling…

Neemt u een abonnement op een adviesbrief, op een digitaal product of bestelt u een andere publicatie, dan sturen wij u altijd een factuur. U hoeft dus bij de bestelling niet onmiddellijk te betalen. De betaling zelf gebeurt door overschrijving van het verschuldigde bedrag op het rekeningnummer vermeld op de factuur. Als u toch onmiddellijk online betaalt, dan krijgt u een factuur als bevestiging van uw betaling.

Fiscaal aftrekbaar…

Een abonnnement of een bestelling is fiscaal aftrekbaar. U moet dan wel bewijzen dat het om beroepskosten gaat, m.a.w. info die u toelaat beroepsinkomsten te behouden of te verwerven. Binnen dezelfde context kunt u ook de btw recupereren indien het om een beroepsmatige uitgave gaat.

Steeds 14 dagen bedenktijd…

U kunt tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling of het ontvangen van uw eerste nummer van een adviesbrief uw bestelling/abonnement annuleren. Dit doet u telefonisch, per brief, fax of e-mail. De bestelde uitgave, uitgezonderd adviesbrieven, moet u ons via post in de originele verpakking terugsturen binnen de 14 dagen na het annuleren. De verzendkosten zijn te uwen laste.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

'Niet tevreden, geld terug'-garantie…

U kunt een abonnement op een adviesbrief voor het einde van de lopende abonnementsperiode steeds stopzetten. Dit doet u telefonisch, per brief, fax of e-mail. Wij betalen u onmiddellijk het resterende deel van uw abonnementsgeld terug (tenzij er andere voorwaarden van toepassing waren op het moment dat u zich heeft geabonneerd). Wij weten graag waarom u uw abonnement opzegt om onze publicaties nog beter aan te passen aan de verwachtingen van onze lezers.
Klik hier voor al onze contactgegevens.

Dezelfde adviezen in verschillende adviesbrieven…

Een aantal adviesbrieven hebben een groene kleur. Deze adviesbrieven hebben een aantal gemeenschappelijke adviezen. Ze richten zich echter wel tot verschillende beroepsgroepen. De adviezen zijn dan ook voor elke groep aangepast. Een combinatie van groene titels raden wij echter niet aan. Andere adviesbrieven kunt u combineren.

Andere vragen…

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem dan contact op met onze dienst Klantenservice. Zij helpen u onmiddellijk verder.
Klik hier voor al onze contactgegevens.